четверг, 23 августа 2012 г.

рефлексія на 9-10 модуль


Рефлексія. Модуль 9-10


Я сьогодні поглибила свої знання щодо використання на уроках диференціації навчання.Ознайомилась з різними стилями навчання. Дізналась, що визначення навчального стилю можна проводити через опитувальник.
 Покращила свої навички при роботі з онлайн бібліотекою та її ресурсами. Навчилась створювати документ щодо самоспрямування учнів у навчанні. Переглянула різноманітні приклади навчальних матеріалів для підтримки успішного навчання учнів різного рівня навченості. Ще я більш ширше познайомилась з фасилітацією при використанні методу проектів. Проводила самодіагностику та визначала можливі в подальшому шляхи вдосконалення власних навичок фасилітації.
 Сьогодні мені було цікаво працювати в парах. Я вдячна своїм колегам за конкретні зауваження щодо учнівської презентації та критеріїв її оцінювання. Відповідно вчасно внесла певні корективи.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що я маю добре організувати навчання учнів для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою, адже я витрачатиму менше часу на «викладання» навчального змісту учням при навчанні за методом проектів. Відповідно я маю створити  документ, який сприятиме підтримці навчання учнів при розробці ними проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий