Рефлексія. Модуль 9-10
Я сьогодні поглибила свої знання щодо використання на уроках диференціації навчання.Ознайомилась з різними стилями навчання. Дізналась, що визначення навчального стилю можна проводити через опитувальник.
Покращила свої навички при роботі з онлайн бібліотекою та її ресурсами. Навчилась створювати документ щодо самоспрямування учнів у навчанні. Переглянула різноманітні приклади навчальних матеріалів для підтримки успішного навчання учнів різного рівня навченості. Ще я більш ширше познайомилась з фасилітацією при використанні методу проектів. Проводила самодіагностику та визначала можливі в подальшому шляхи вдосконалення власних навичок фасилітації.
Сьогодні мені було цікаво працювати в парах. Я вдячна своїм колегам за конкретні зауваження щодо учнівської презентації та критеріїв її оцінювання. Відповідно вчасно внесла певні корективи.
Цей модуль
допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом
проектів, а саме те, що я маю добре організувати навчання учнів для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні
розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст,
передбачений навчальною програмою, адже я витрачатиму менше часу на
«викладання» навчального змісту учням при навчанні за методом проектів.
Відповідно я маю створити документ, який сприятиме підтримці
навчання учнів при розробці ними проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий