четверг, 23 августа 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту Класи неорганічних сполук

Назва навчальної теми  Класи неорганічних сполук


Основний та другорядні навчальні предмети хімія,

біологія, фізика, основи здоров’я,екологія, географія                                                                                                                                                                                


Вік учнів, клас 13-14 років, 8 клас

Стислий опис проекту

Учні вивчать класифікацію ,властивості, способи добування та застосування основних класів неорганічних сполук. Проведуть дослідження властивостей неорганічних сполук. Створять презентації за результатами досліджень(групова робота)

План

Навчальні цілі

Навчити учнів розрізняти речовини та матеріали, прості та складні речовини, органічні та неорганічні речовини, метали та неметали, фізичні та хімічні властивості речовин, дисперсні системи, пояснювати властивості речовин на основі їх складу і будови, складати відповідні рівняння хімічних реакцій, робити розрахунки за хімічними формулами,навчити відповідальності за результати спільної роботи, отримати навички оформлення, аналізу, синтезування інформації для вирішення  проблем та відповідей на запитання, використанню сильних сторін інших для досягнення спільної мети.

Опис оцінювання

Щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, розробляти зміст учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання, упродовж вивчення навчальної теми проводиться оцінювання.
Учні використовують Контрольний список блогу, публікації та вікі-статті, в залежності від того, яку форму представлення результатів роботи в проекті вони обирають, щоб скеровувати своє навчання, відслідковувати тенденції та здійснювати самооцінку свого просування у навчанні.
Також з цією метою використовуються нагадування і підказки, які використовуватимуться як впродовж роботи над проектом, так і наприкінці роботи над проектом.
Оцінювання здійснюється вчителем щоденно на основі спостережень за допомогою контрольних списків спільної роботи та перегляду продуктів діяльності учнів.
Регулярно ведеться читання блогу дослідження. В кінці роботи над проектом здійснюється самооцінювання роботи в проекті кожного учня з допомогою контрольного списку запитань до рефлексії наприкінці роботи над проектом.
 На початку проекту учні переглядають презентацію вчителя, працюють з таблицею ЗХД.
Впродовж роботи над проектом учні виконують формуюче оцінювання.
На при кінці роботи учні захищають свою презентацію та публікацію(за формою оцінюванняпрезентацій)

Діяльність учнів

Учні об’єднуються в групи за вказівкою вчителя. Формуються 4 груп по 6 учнів(оксиди, основи, кислоти, солі), які будуть відповідати на однакове питання, але для різних речовин: 1.Будова молекул, якісний склад. 2. Класифікація 3. Фізичні властивості. 4.хімічні властивості. 5 способи добування. 6. Де застосовуються, як розповсюджені у природі. Перед початком роботи діти отримують форми оцінювання,яка їм допоможе визначитись з об’ємом роботи, при самооцінюванні, допоможе визначитись з пріоритетними моментами в своїй роботі. В формі оцінювання блогу визначений перелік проміжних робіт, які мають бути присутніми в ньому для проміжного оцінювання вчителем. Учні всіх груп шукають інформацію в Інтернеті щодо теми дослідження, ознайомлюються з презентацією про авторське право та плагіат. Вчаться зберігати анотовані посилання на використані джерела, оформляти списки використаних джерел. Учні отримують форму оцінювання веб-ресурсів та визначають чи можливо використовувати все знайдені джерела в дослідженні. Під час заповнення свого блогу, який ведуть учні впродовж вивчення теми, вони мають використовувати Форму оцінювання блогу, яка допомагає їм ставити свої навчальні цілі і аналізувати власне навчання. Періодичний перегляд та читання їх записів та коментарів дозволяє оцінити розуміння учнів і, при необхідності, скеровувати їх навчання в потрібному напрямку. Поточні продукти своєї роботи, наприклад, план презентації та саму презентацію, учні додають в свій блог, для оцінювання роботи вчителем. Протягом роботи учні використовують «план діяльності» для того, щоб мати помічника на етапах проведення мозкової атаки, планування, впровадження своїх планів. Цей план також частково є документом для підсумкового оцінювання їх роботи. Учні також використовують «Форму оцінювання з балами», за якою вони мають створювати презентацію та блог. На узагальнюючому уроці учні захищають свою презентацію.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище       Ірина Ноженко

Фах, навчальний предмет      біологія,хімія,екологія

Навчальний заклад      Наталинський навчально-виховний комплекс

село, район, область     с.Наталине, Красноградський р-н, Харківська обл.

Контактні дані       irnoze@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу  20-27.08.2012

Місце проведення тренінгу   Красноградська гімназія «Гранд»


Тренери    Згонник О.В.


Комментариев нет:

Отправить комментарий